ViaVakantie.nl

Aparthotel Castello Village in Sissi

Aparthotel Castello Village in de badplaats Sissi is geheel in de Kretenzer stijl gebouwd. Het complex bestaat uit 95 nette appartementen. Bezoekers mogen gratis gebruik maken van de fitnessruimte.

Algemene beoordeling:Ligging:
Kindvriendelijk:Kamers:

Vergelijk zelf prijzen of zoek naar meer informatie bij deze reisorganisaties:

Aparthotel Castello Village KretaAparthotel Castello Village Sissi

>> Prijzen & Boeken

Vanafprijzen en aanbiedingen
AanbiederVertrekDuurPersonenVerzorgingPrijs
Suntip10 oktober 20177 dagenLogies & Ontbijt€ 409.00

Boek je vakantie naar Aparthotel Castello Village:

Foto's Castello Village Aparthotel

Aparthotel Castello Village GriekenlandAparthotel Castello Village KretaAparthotel Castello Village Sissi

Klik op een foto voor nog meer foto's van Castello Village
Waardering Castello Village**** Sissi Griekenland

Beoordeling: 4 / 5.0

Beoordelingen van Aparthotel Castello Village

Meer beoordelingen bij Sunweb VliegreizenJuni 2010Jan
wy zyn hier geweest van 17 mei tot 31 mei 2010 het plaatsje viel ons wat tegen de kamers waren een beetje sober wy hadden appart 263 er was geen koffie apparaat geen waterkoker er werd by ons slecht schoongemaakt het ontbyd daarintegen was erg goed veel keuze koffie was ook goed het komplex was mooi ga ook een keer eten by pink flaminko erg goed en madam sjanet indonesie eten fantastisch en je kan gewoon in je eigen taal praten ...Lees meer
Meer beoordelingen bij Sunweb VliegreizenDecember 2009Marjolein
Afgelopen zomervakantie ben ik er met mijn vriend geweest en het is ons heel erg goed bevallen. De mensen zijn heel erg aardig en door het animatie team is er voor jong en oud altijd iets te doen. Appartementen zijn ruim en mooi, ook het eten is erg goed. Ik zou er zo weer heengaan. ...Lees meer
Meer beoordelingen bij Sunweb VliegreizenMei 2007Irma
Hallo,Wij zijn net terug uit het castello village. We hebben er een heerlijke tijd gehad met zeeeer aardig personeel die het eenieder naar hun zin maakt tot de kamermeisjes toe.Het eten was erg lekker ook voor de kinderen is er voor elk wat wils. Kortom een echt aanrader! ...Lees meer
Meer beoordelingen bij Sunweb VliegreizenMaart 2007URT
hallo, wij zijn een running team, is bij deze accomodatie een atletiekbaan in de buurt. ...Lees meer
Meer beoordelingen bij Sunweb VliegreizenAugustus 2006M.
Na het lezen van de diverse reacties over Castello Village, vertrokken wij begin augustus j.l. naar creta en hielden ons hart vast w.b. de accomodatie. Tot onze verbazing kwamen we in een mooi, netjes en vooral gezellig complex terecht. We hadden studio's geboekt en kregen die ook, klein, maar netjes en schoon, kamermeisjes weten niet wat ze moeten doen om het de gasten naar de zin te maken. Zo ook het personeel van het restaurant en de receptie. Het barpersoneel Stella en Kostas sprongen er voor ons bovenuit (wat een service en vakantiegevoel geven deze 2 personen je). Het ontbijt is super, van alles wat, voor elk wat wils, het avondeten is inderdaad wat eenzijdig kan afwisselender. MENSEN DIE BEWEREN DAT HET SLECHT IS MOETEN MISSCHIEN WAT MEER GELD UITGEVEN WANT QUA PRIJS/KWALITEITS VERHOUDING VERDIENT CASTELLO VILLAGE EEN DIKKE VOLDOENDE! ...Lees meer
Meer beoordelingen bij Sunweb VliegreizenJuli 2006Miranda
Ondanks het grote onderlinge verschil in de appartementen is dit een geweldig complex! Prima eten, fijne zwembaden, heerlijk aan zee gelegen en vlak bij het dorpje, goed schoongemaakt, prima voor kinderen (kinderclub, kinderdisco enz) en bovenal: ontzettend leuk lief en aardig en hartverwarmend personeel. Sissi is klein maar knus. Als je een relaxte vakantie wilt, zit je hier gewoon top. Na aankomst een andere kamer gevraagd en gekregen (zonder bijbetaling). Door alle negatieve reacties hield ik op voorhand mijn hart vast, maar het is ons 200% bevallen. ...Lees meer
Meer beoordelingen bij Sunweb VliegreizenMei 2006Bruins
wij zijn net terug van kreta 19-05-2006 Het personeel is super aardig niks dan lof. Alleen wat al eerder genoemd is zijn de kamers. De foto's op de site van sunweb zijn alleen de superkamers. Bij aankomst kregen wij een bunker toegewezen ( 4-pers 2 kamerapp.geboekt). het wat echt schandalig klein, moest ook nog een kinderbedje in dus toen hadden we helemaal geen ruimte meer. Met Extra bij betalen, 25 euro per dag, krijg je wel je kamer die je geboekt heb. Dit gebeurt helaas bijna bij elke toerist die aankomt en je ziet dat iedereen daarna ook verhuisd ( tegen betaling) naar een ander app. Dit is niet echt netje natuurlijk. Voor de rest is het er erg gezellig en zoals ik al zei het personeel is super aardig en erg kindvriendelijk. Voor mensen die van uitgaan houden is het plaatsje Sissi niet echt geschikt. Het is erg wel erg mooi zeker als je een auto huurt. Veel plezier voor de gene die heen gaan, want dat hebben wij zeker ook gehad, hou er wel rekening mee dat je vakantie je iets meer kost als dat je gepland had. Groetjes Tamara ...Lees meer
Meer beoordelingen bij Sunweb VliegreizenMei 2006Peter,
Wij zijn net terug van een weekje Kreta en hebben het geweldig naar ons zin gehad in Castello ook dankzij de goede zorgen van Elvis en Doreen. De service van iedereen was perfect en ook de studio was naar ons zin. Dus om kort te zijn het was een groot feest. ...Lees meer
Meer beoordelingen bij Sunweb VliegreizenOktober 2005Jolanda
Wij zijn net terug van twee weken vakantie en wij hebben het geweldig naar onze zin gehad. Met heimwee schrijven we dan ook dit bericht. Wij konden de eerste twee dagen niet in onze studio omdat ze door omstandigheden vol zaten maar we werden naar een ander complex gebracht en daar was het heel goed. Na twee dagen wilden we daar wel blijven omdat we niet dachten dat het beter zou kunnen qua verblijf maar dat ging niet. We moesten terug naar Castello Village. Daar werden we tot onze verrassing naar een heel mooi en veel groter appartement gebracht dan we geboekt hadden en we kregen nog 100 euro vrij te besteden in het complex als schadevergoeding. Het personeel is ook allemaal heel aardig en probeert het iedereen naar de zin te maken. Dat dat niet altijd lukt zal niet alleen aan het personeel liggen. De enige minpunten die we hebben is het eenzijdige diner. Na vijf dagen hadden we al drie keer hetzelfde vlees langs zien komen en na 7 dagen besloten we dan ook om 's avonds lekker bij de haven te gaan eten waar keus genoeg was. Het laatste minpuntje was de animatie. Deze was erg op de Duitse gasten gericht en er kon dan ook amper Engels gesproken worden. De man die het organiseerde was erg ingenomen met zichzelf en daarom niet om aan te horen, hij schreewde zo hard dat hij daardoor onverstaanbaar werd. Maar in het algemeen was Castello Village KLASSE en krijgt van ons een 9 ...Lees meer
Meer beoordelingen bij Sunweb VliegreizenSeptember 2005Judith
vorig jaar mei (2004) zijn wij 11 dagen geweest. We wilden een app op de begane grond ivm de kinderwagen die we meehadden, en een slaapkamer die groot genoeg was om het kinderbedje van onze dochter in te zetten , meer wensen hadden we niet. Bij aankomst werden over een tiental trappetjes gedelegeerd naar een app heel achteraf waar we met de kinderwagen NOOIT zouden kunnen komen. Nog in de huiskamer of slaapkamer kon een kinderbedje staan. Het volgende app had een gevaarlijke trap naar de slaapkamer die boven lag waar geen hekje voor zat. Als laatste hebben we naar een junior suite genomen, (wat erg mooi was) maar wat ons wel ? 180 (!!!!!) extra kosten. Ik was 7 maanden zwanger en had het helemaal gehad. Toch vonden we deze werkwijze niet netjes, we zagen nl later in de vakantie nog meer mensen werden "rondgeleid"die uiteindelijk toch in de duurdere junior suite terecht kwamen. Dan wil ik toch ook even mijn ei kwijt over de reisbegeleider. Coen heette deze knul. Hij liet al gelijk doorschemeren dat ie het toch wel erg druk had met 4 hotels onder zijn hoede en dat we hem niet 's avonds moesten lastig vallen voor een rol WC papier, want ja, hij wilde toch ook wel eens stappen !!?? (geen geintje hij was bloed serieus) De excursie naar Spinalonga kostte ons nog eens 60 euro omdat hij niet had gezegd dat de bus voor Sissie Bay klaarstond, en wij dus voor ons hotel stonden te wachten, toen de bus langs ons heen reed. Hij had duidelijk gezegd dat we voor de receptie zouden worden opgehaald. We belden hem gelijk want hij zou ook in die bus zitten. Wat bleek : hij zat in een andere bus. De bus kon niet meer stoppen om ons op te halen dus moesten we met een taxi naar Agios Nicolaos toe. Ook stom dat dat meisje wat wel in de bus zat niet even dacht : bij Sissie Bay staan ze niet en ze zitten in castello, misschien staan ze daar wel. Het hotel zelf was leuk, leuke animatie en goed eten. De ligging is natuurlijk ook perfect. We reizen al jaren met Sunweb, en altijd is het goed. Nu hebben we waarschijnlijk gewoon pech gehad. Een ding wil ik nog wel kwijt : Ik hoop dat die Coen niet meer bij jullie in dienst is, hij kwam erg onzeker over, wist niet hoe hij met klanten moest omgaan en was niet stressbestendig. allemaal kwaliteiten die een reisleider toch wel moet hebben. Als we vliegen de laatste 10 jaar dan is het altijd via jullie, want het is goedkoop en eigenlijk altijd goed geregeld. Complimenten hoor. ...Lees meer